Utolsó kanyarok: A Lotus névért folytatott harc a F1 történetében

P1racenews AI automatikus összefoglalója:


Ecclestone tetszését nem nyerte el, ahogyan Ron Dennis bejelentette Alonso leigazolását, Vettel a KERS miatt aggódik, Sutil szerint tarthatatlanul sokat kérnek a fizetős pilótáktól: ezek voltak december 21. hírei az F1-ben.

„A 2022-es évtől egyre kevésbé valószínű, hogy folytatódik a Red Bull és a Honda együttműködése – erre utalt Helmut Marko. Nem hiszi, hogy a Honda az AlphaTaurival szeretne együttműködni, miközben a Red Bull már más motorpartnerre váltana.
2021-ben Nicholas Latifi, a Williams F1-es pilótája hatalmas gyűlöletáradattal szembesült a szezonzáró után, őt és hozzátartozóit számos fenyegetés érte.
2020-ban Lewis Hamilton, az F1 hétszeres világbajnoka ismét az Év Sportszemélyisége-díjat kapta a BBC-től.
2019-ben a Red Bull végre elégedett volt a motorpartnerével, a Honda teljesítette az elvárásokat, míg korábban a Renault-val elégedetlenek voltak.
2018-ban a Silverstone pálya vonzotta a legtöbb nézőt, 140 500 ember volt jelen a Brit Nagydíj vasárnapján, és összesen 340 ezer ember látogatott el a hétvége eseményeire.
2017-ben Daniel Ricciardo jósolta, hogy a Red Bull a 2018-as szezonban a világbajnoki cím favoritja lehet, de ehhez el kell kerülniük a lassú szezonrajtot.
2016-ban a Ferrari tervezte, hogy lecsap a Mercedes műszaki vezetőjére, de végül nem tették meg az ajánlatot.

Tovább a cikkhez

Kapcsolódó bejegyzések